حامد جولایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تاکید وزیر ورزش و جوانان و پیرو دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر رعایت بهداشت و حفظ سلامت ورزشکاران این تعطیلی در استان هم تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس است افزود: هرگونه فعالیت ورزشی در این اماکن تا زمان مقرر و صدور بیانیه جدید غیرقانونی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

جولایی با بیان اینکه در اجرای دستورات بهداشتی در زمینه اماکن و سالن‌های ورزشی تابع تصمیمات مسوولین استانی و کشوری هستیم، اضافه کرد: امیدواریم با اجرای دستورات بهداشتی و رعایت آن از سوی تمامی جامعه این ویروس به زودی و به طور کامل از کشور ریشه کن شده و ورزشکاران با خیال آسوده بتوانند به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و احتمال اینکه کنترل شیوع ویروس بیش از این مدت طول بکشد احتمال تمدید مجدد تعطیلی اماکن و فعالیت‌های ورزشی وجود دارد.

۳۶۴ هیات ورزشی فعال در کردستان وجود دارد که شامل ۳۴ هیات استانی و ۳۳۰ هیات شهرستانی است که ۶۴ هزار و ۲۰۲ ورزشکار سازمان یافته در این هیات‌ها مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.