حجت‌الاسلام برومند رازیانی روز شنبه با تبریک سال نو و تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» اظهار داشت: باید مسوولان طوری عمل کنند که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به وجود بیاید.  

وی اضافه کرد: در روزها و هفته‌های پایانی سال تمام کشور تحت تاثیر ویروس کرونا به عنوان میهمان ناخوانده قرار گرفت که خسارت‌هایی در حوزه اقتصاد، آموزش، بهداشت و درمان و از همه مهمتر جان مردم وارد کرد که امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم و در خانه ماندن هر چه زودتر زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانات ابتدای سال جدید که در این سختی‌ها زیبایی‌هایی هم خلق شد، افزود: جوانان در تشکل ها،  هیات ها و مساجد از پیشگامان خلق این زیبایی‌ها بودند و در تمام حوادث سال از سیل تا زلزله و کرونا در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید تاکید کرد: یکی از اتفاقات مبارک و میمون در کشور ما انتخاب شعار سال است که جهت گیری یکساله کشور را برای مسوولان و مردم تعیین و مشخص می‌کند.

وی با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق شعار سال یادآور شد: امیدواریم با همت مضاعف مردم و مسوولان و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها بتوانیم شعار امسال را به خوبی محقق کرده و فرصت های بی‌بدیلی را در مسیر توسعه پیش‌روی کشور قرار دهیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: ایران اسلامی کشوری پر ظرفیت با مردمانی سخت کوش و هوشمند و با استعداد فراوان است و می‌توانیم با همدلی و همزبانی و تلاش بیشتر میهن اسلامی خود را مثل همیشه سرافراز کنیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.