به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان، محمدرسول شیخی زاده با بیان اینکه با هدف پیشگیری از بیماری کرونا و همگام با برنامه‌های وزارت بهداشت این نهاد نسبت به ایجاد روش‌های جایگزین مراجعات حضوری نیازمندان و مددجویان اقدام کرده است، گفت: در این جهت روش‌های ارتباط تلفنی، نرم‌افزاری و سامانه الکترونیکی برای پیگیری درخواست‌های مردمی و مددجویان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: استفاده از این روش‌ها می‌تواند در کاهش مراجعات غیرضروری موثر باشد و همچنین امکان رسیدگی سریع‌تر به امورات مددجویان را فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه کلیه مددجویان می‌توانند درخواست‌های ضروری خود را از طریق سامانه درخواست دهی اینترنتی به آدرس (e.emdad.ir) ارسال و ثبت کنند، افزود: در این زمینه اولویت با مشکلات معیشتی و درمانی است و از طریق این سیستم امکان بارگزاری مدارک و مستندات نیز امکان‌پذیر است.

شیخی زاده یادآور شد: در صورتی که امکان دسترسی مددجویی بنا بر دلایل فنی و یا دسترسی شبکه‌ای به آدرس سایت اعلام شده (e.emdad.ir) وجود نداشته باشد، افراد نیازمند و مددجویان می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی با شماره ۰۹۶۸۸۷ از طریق پیام صوتی و تلفنی درخواست‌های خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: پیام‌های ضبط شده باید حاوی بیان مشکل، آدرس و شماره تلفن و ذکر مشخصات باشد بعد از ثبت شدن یک شماره پیگیری در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و جهت بررسی و اعلام نتیجه به مسئول مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: سالمندان و کسانی که امکان استفاده از این روش‌ها را ندارند می‌توانند با کمک نزدیکان و یا تماس با شماره تلفن‌های مستقیم این نهاد، پیگیر امورات خود باشند و مشاوره و راهنمایی لازم را از طریق کارکنان این نهاد دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.