بهنام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سیب درختی و پرتقال هرکدام به قیمت مصوب برای مصرف کننده ۵۵۰۰ تومان از امروز تا ۱۵ فروردین توزیع می شود.

میرزایی مکان های تعیین شده و زمان توزیع میوه شب عید در شهرستان سقز را اعلام کرد و گفت: انتخاب محل ها در سطح شهر توزیع شده تا میزان دسترسی مردم تسهیل شود.

میرزایی همچنین افزود: فروش به صورت جعبه برای متصدیان منعی ندارد اما فروش به هر خانواده فراتر از عرف مصرف ممنوع است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نظارت بر توزیع به صورت محسوس و نامحسوس توسط بازرسان این اداره انجام خواهد شد از شهروندان خواست مراتب هر نوع تخلفی در این زمینه را با شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

رئیس صمت شهرستان سقز با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید هر روز و تا پایان تعطیلات در بازه زمانی توزیع اعلام شده جریان خواهد داشت از شهروندان خواست به اندازه مصرف خرید و در خرید تعجیل نکنند و با توجه به شیوع کرونا ضمن رعایت فاصله مناسب در غرفه های توزیع، از تجمع جدٱ خودداری کنند.

وی از همکاری سازمان و شرکت تعاونی روستایی شهرستان سقز و شهرداری سقز برای بستر سازی جهت توزیع میوه شب عید تشکر کرد.

وی باری دیگر با بیان اینکه در انبارهای شهرستان به اندازه کافی مواد ذخیره شده است و بر اساس کشش و نیاز بازار تامین و عرضه خواهد شد از مردم شهرستان سقز خواست: نگران تامین مایحتاج ضروری به ویژه کالاهای اساسی نباشند.

میرزایی بیان کرد: خوشبختانه جز در مواردی معدود در کمبود شوینده های به ویژه ضد عفونی کننده هیچ کمبودی در فروشگاه ها وجود ندارد.

وی عنوان کرد: این کمبود به دلیل تقاضای مردم برای خرید محصولات ضدعفونی کننده بوده و از سوی دیگر، متصدیان فروشگاه ها فرصت شارژ دوباره این بخش از فروشگاه خود را پیدا نکرده اند.

میرزایی گفت: با توجه به تاکید ستاد مدیریت مبارزه با کرونای شهرستان سقز و فرماندار و اطلاعیه های اتاق اصناف از تمام واحدهای صنفی خواست، توصیه همکاران دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شبکه بهداشت سقز را جدی گرفته و با رعایت اصول بهداشتی، تضمین کننده سلامت خود و جامعه باشند و همچنین با ماندن در خانه های خود و خروج غیر ضرور در کاهش خطر کرونا ویروس مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1384640
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.