رضا اسعدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان در مدت باقی مانده فرصت دارند برای بهره‌مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه کنند

وی در بخش دیگری از انجام برخی کارهای پیشگیرانه خبر داد و افزود: خرید بیش از ۴ هزار جفت دستکش و ماسک از طرف شورای اسلامی برای توزیع در محلات حاشیه و کمتر برخوردار شهر تصویب شده و در سایر زمینه ها نیز در صورت ضرورت و در حد توان تصمیم گیری خواهد شد.

اسعدی پیرامون حرکت های خودجوش و ایجاد کمپین های مردمی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: حرکت شایسته فعالین مدنی و فرهنگی شهرمان جای بسی خرسندی و افتخار است و از اینکه مردم خود آستین همت بالازده و به فکر شهرشان هستند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

اسعدی گفت: شهرداری متولی امور اجرایی شهر بوده و هر آنچه را در این زمینه در توان داشته با هماهنگی ارگان های دیگر به صورت برنامه ریزی شده انجام داده و اگر این خیرین و دلسوزان صلاح بدانند، برنامه های خود را با مسوولان ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری و فرمانداری ویژه سقز هماهنگ کنند تا به عنوان مجموعه واحد امور انجام گیرد.

وی تاکید کرد: هدف همه ما، نجات شهروندان از این بلای کشنده است و وقتی در کنار هم باشیم، بی شک آن را شکست خواهیم داد بنابراین از مردم درخواست داریم علاوه بر بحث اقدام عملی در این زمینه، همدلی و همراهی همه گروه‌ها و طیف ها برای رسیدن به یک امر واحد که آن نجات همه شهروندان و سربلندی و پیشرفت شهر است، دست یابیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.