فرزاد سردارزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارزش ریالی این ۱۷ پرونده تشکیل شده ۳۹۸ میلیون و ۱۹۰ ریال است، اظهار داشت: علاوه بر تشکیل این تعداد پرونده، در این ایام یک مورد احتکار در شهرستان قروه که اقدام به دپوی ۱۸ هزار عدد ماسک در انبارخانگی کرده بودند، نیز کشف و ضبط شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در یک هفته اخیر بیش از ۳۶۰ هزار عدد دستکش و ۵۰۰ عدد فیلتر ماسک شیمیایی نیز از یک انبار در مریوان هم توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

سردارزاده یادآور شد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز امسال هم که از اول اسفند آغاز شده تا ۱۲ اسفند، چهار هزار و ۳۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در این استان توسط تیم های نظارتی و بازرسی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی ها ۲۴۰ تخلف احراز شده است، اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی ها، ۱۹۵ پرونده به ارزش ۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال تشکیل شد و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل گردید.

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات موجود  ۱۰ مورد قطعی ابتلای به ویروس کرونا در کردستان ثبت شده و تاکنون مورد مثبتی که فوت کرده باشد در این استان گزارش نشده است.  

همچنین ۸۵ نفر از اقوام و بستگان بیماران کرونای مثبت نیز در خانه هایشان قرنطینه هستند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد: تاکنون مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و فوتی قطعی در اثر کرونا به ۷۷ نفر رسیده است و ۴۳۵ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

علیرضا رئیسی درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکید کرد: تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در کشور ۸۳۵ نفر هستند که ۱۱ نفر از این افراد فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان گیلان، قم و تهران در صدر درگیری با ویروس کرونا هستند. هرچند روند بیماری در قم ثابت شده، اما موارد ابتلا در این سه استان بیشتر است.

رئیسی گفت: از ابتدا تاکنون بیش  از ۸ هزار و ۵۳۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس بستری شدند که برای ۵ هزار و ۷۳۷ نفر تست انجام شده و دو هزار و ۳۳۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

تاکنون ۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد سه هزار و ۱۳۱ نفر جان خود را به علت بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند و ۴۸ هزار و ۲۹۱ نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.