به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صدیقه عبدالهی با بیان اینکه این اقدام استان، مکمل برنامه های شبکه آموزش می باشد، گفت: این برنامه با همکاری سرگروه های آموزش ابتدایی استان و شهرستان ها و مناطق تابعه انجام و برای دانش آموزان شش پایه تحصیلی محتوای آموزشی تولید و منتشر می شود.

وی با تاکید بر اینکه محتوای آموزشی تولید شده بر اساس بودجه بندی کتاب های درسی دوره ابتدایی در اسفند ماه انجام می شود، گفت: این برنامه آموزشی با حضور معلمان مجرب استان در استودیوی مجهز تهیه و ضبط و به صورت آنلاین برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی دارند و به صورت آفلاین در قالب فایل آموزشی cd و فلش در اختیار دانش آموزان استان قرار می گیرد.

عبدالهی در ادامه اظهار کرد: این اقدام در راستای جبران عقب افتادگی درسی کلیه دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس انجام می شود و اولویت برنامه، به دانش آموزان مناطق حاشیه شهری و روستایی است که به اینترنت و شبکه آموزش دسترسی ندارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ضبط برنامه های آموزشی پیش بینی شده ظرف هفته جاری خبر داد و گفت: در مرحله نخست این برنامه دروس علوم، فارسی و ریاضی شش پایه دوره ابتدایی را پوشش می دهد که زمینه تولید و ضبط آن به مدت ۳۰ دقیقه در هر جلسه فراهم شده است.

به گفته عبدالهی این برنامه با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان و در استودیوی آن اداره کل تهیهو تولید می شود و درخاتیار دانش آموزان عزیز قرار می گیرد.

وی ابراز امیدورای کرد با این رویکرد زمینه دسترسی تمامی دانش آموزان سطح استان به آموزش های لازم باتوجه به شرایط موجود و به منظور حفظ سلامتی آنان فراهم گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1370270
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.