علی پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می‌شود از فردا سه شنبه تا آخر هفته، بخصوص در طول روز با افزایش هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد هوا هوای مطبوع بهاری بر سطح استان حاکم  شود.

وی اضافه کرد: اما صبح فردا و پس فردا شاهد کاهش نسبی حداقل دمای شبانه و اول صبح در سطح استان خواهیم بود که یخبندان شبانه و صبحگاهی را در اغلب نقاط استان به همراه خواهد داشت. 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان  افزود: تا اواخر شب دوشنبه، همچنان در برخی از نقاط استان شاهد بارش های پراکنده برف و باران باشیم و بتدریج از عصر و اوایل شب سامانه بارشی از سطح منطقه خارج شده و از میزان بارش ها کاسته خواهد شد.

پناهی اضافه کرد: از فردا سه شنبه تا روز جمعه جو استان نسبتا آرام و پایدار بوده و بجز پوشش موضعی ابر و افزایش ابر از صبح جمعه، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی، پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

وی افزود: به دنبال آن از اواخر وقت جمعه سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در بولتن های آینده بیشتر در مورد آن اطلاع رسانی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان با بیان اینکه از عصر روز گذشته استان کردستان شاهد بارش برف و باران بود یادآور شد: در شبانه روز گذشته به صورت متوسط ۹.۵ میلی‌متر در استان بارش ثبت شده است.

وی گفت: بیشترین بارش‌ها در این مدت مربوط به مریوان با ۱۹ میلی‌متر، بانه با ۱۶ میلیمتر و کامیاران ۱۵ میلی‌متر است و کمترین آن نیز در سراب شهرک قروه با ۱.۵ میلی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.