علیرضا فروتن روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه از ۲۱ بهمن برپا شده است، اظهار داشت: علاقه مندان  می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه لوازم خانگی در ۴۵ غرفه در این محل برپا شده است، اضافه کرد: واحدهای تولیدی و نمایندگی شرکت‌های تولید لوازم خانگی داخلی و خارجی از استان‌های تهران، اصفهان، کردستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، فارس و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از تولیدات داخلی است، افزود: تولیدات داخلی عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد به فروش می رسند.

فروتن با بیان اینکه امروزه نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه های مختلف  نقش موثری در عرصه اقتصادی، سرمایه گذاری و فرهنگی جامعه دارند، یادآور شد: در این راستا شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در طول سال اقدام به برپایی نمایشگاه‌های مختلفی به منظور فراهم کردن زمینه لازم برای دسترسی مصرف کنندگان به کالاهای مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب و ایجاد زمینه رقابت آزاد و سالم برپا می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.