سرهنگ حمید رضایی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: محل دپوی ۵۴ هزار لیتر نفت سفید در یکی از روستاهای حاشیه شهر بود که در یک عملیات پلیسی این مقدار نفت سفید قاچاق که قرار بود به سایر مناطق کشور ارسال شود کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های اصلی پلیس در این منطقه، قاچاق مواد مخدر است که از اوایل سال جاری تاکنون ۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۵۱ قاچاقچی را نیز در این ارتباط دستگیر کرده‌ایم.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه در شهرستان سقز، سرقت خشن و مسلحانه نداریم، یادآور شد: سرقت سیم برق، وسایل و قطعات خودرو و وسایل باغ‌های حاشیه شهر بیشترین موارد سرقت هاست که تاکنون ۲۶ فقره سیم برق کشف و ۲ سارق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی سقز به کشف ۷۱ درصدی سرقت ها در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۱ درصد وقوع سرقت در شهرستان سقز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه با هر گونه کانال و افرادی که در فضای مجازی بدنبال تهمت، افترا و توهین به شعور کاندیداها و شهروندان هستند برخورد قانونی می شود، تاکید کرد: سه کانال تلگرامی با عنوان های پشت پرده‌های انتخاباتی، خیانت‌های انتخاباتی سقز و بانه و گروه پارلمان ۹۸ پاکسازی و مسدود شدند و در تلاش هستیم تا افراد مرتبط با این کانال ها را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهیم.

فرمانده انتظامی سقز از صدور و تعویض سه هزار و ۸۰۰ گوهینامه رانندگی، ۱۱۱ گذرنامه، هفت هزار و ۹۰۰ پلاک خودرو در این شهرستان خبر داد و افزود: این عملکرد باعث رضایتمندی شهروندان شده و با تلاش شبانه روزی در راستایی جلب رضایت بیشتر مردم خدمت می‌کنیم.

سرهنگ رضایی در بخشی از سخنان خود به بکارگیری پلیس افتخاری اشاره کرد و اظهار داشت: در راستایی همکاری و همدلی اقشار مختلف جامعه با نیروی انتظامی و پلیس، طرح پلیس افتخاری را اجرا کردیم تا تعاملات بیشتری میان پلیس و شهروندان صورت بگیرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.