آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در آیین یادواره شهدای ارتش در سنندج اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی و واکنش ایران در نهایت موجب نمود بیشتر قدرت کشورمان و افزایش قدرت جبهه مقاومت شد.

وی با اشاره به اینکه قدرت جنگ الکترونیک در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است لذا همه موشک‌های ایران به دقت به هدف خورد و آمریکا هم نتوانست مانع آنها شود،  اضافه کرد: شهدا وقتی شهید می‌شوند توانایی و اثرگذاری بیشتری پیدا می‌کنند و شهادت سردار سلیمانی هم تاثیرات مهمی در ابعاد مختلف داشت.  

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: شهادت این سردار بزرگ، حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین او و سایر شهدا در کشور عراق و ایران و واکنش سپاه پاسداران به این جنایت آمریکا، نشان داد انقلاب اسلامی و حرکت خروشان آن همچنان زنده است.  

نماینده ولی فقیه در کردستان انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا و کسانی دانست که به برکت فرهنگ ایثار و مقاومت پیروزی آن را رقم زدند و در طول انقلاب موجب ثبات و پایداری آن شدند و افزود: تجلیل و حمایت از خانواده شهدا ضروری است چون هر چه داریم از خون شهداست و با وجود ایثار آنها امروز از آرامش و امنیت مطلوب برخوردار هستیم.  

امیر سرتیپ سعید اصپثنی عشری فرمانده لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان هم در این آیین گفت: کسانی که در جمهوری اسلامی همه دارایی و هستی خود را فدا کردند از ارج و قرب بالایی برخوردارند و امنیت و قدرت امروز کشورمان مدیون گذشت و فداکاری شهدا و خانواده آنها است که باید قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشیم.  

در این آیین تعدادی از خانواده شهدای ارتش در استان کردستان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.