مجمع انتخابات هیات اسکیت کردستان روز چهارشنبه با حضور رییس فدراسیون برگزار و ابوذر عباسی تک کاندیدای این نشست با کسب ۱۱ رای از ۱۵ ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این نشست اظهار داشت: دهه فجر حدود ۳۵۰ برنامه توسط این اداره کل برگزار می‌شود که ۲۰۰ برنامه آن ورزشی و مابقی مربوط به حوزه جوانان است.

سایه میرصادقی یادآور شد: امیدواریم هیات اسکیت بیش از گذشته به این ورزش اهمیت دهد و در راستای تربیت و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی تلاش شود.

وی با بیان اینکه اسکیت کردستان قهرمانی‌های خوبی را در سال‌های گذشته کسب کرده است، اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز با همفکری و همکاری آموزش و پرورش در مسابقات استعدادیابی کشور رتبه‌های خوبی را کسب کرده و شاهد ارتقا آن در سطح کشور باشیم.

رییس جدید هیات اسکیت کردستان به اقدامات انجام شده در دوره سرپرستی خود بر هیات اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات انتخابی دختران و پسران، اعزام بازیکنان دختر استعدادهای برتر به مسابقات کشوری، برگزاری مربیگری درجه سه و برگزاری مسابقات استانی به مناسبت‌های مختلف از جمله این عملکردها بود.

ابوذر عباسی افزود: ایجاد اتحاد و تعامل بیت هیات‌های شهرستان‌ها و اعضا، برنامه‌ریزی مسابقات، انتخاب داوران و مربیان برای اعزام به مسابقات کشوری، تعامل بیشتر با فدرسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، ساماندهی و رسیدگی به وضعیت مربیان و بازیکنان از جمله اهداف من برای ارتقا ورزش اسکیت استان است.

تقویت زیرساخت‌های ورزش اسکیت، تلاش برای جذب حامی مالی، تمرکز بیشتر بر روی ورزشکاران نونهال و نوجوان، دعوت از استاید متخصص و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران، ارتقا آمار ورزشکاران سازمان یافته و راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات ورزشکاران و مربیان از دیگر اهدافی بود که وی به آن اشاره کرد.

ابوذر عباسی پیش از این هشت ماه سرپرست هیات و پیس از آن نیز شهریار رحیمی به مدت سه سال رییس هیات اسکیت استان بود که از سمت خود استعفا داد.

در حال حاضر ۴۱۸ ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته در رشته ورزشی اسکیت فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.