به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز دوشنبه در همایش بزرگ بانوان انقلابی و جشن میلاد کوثر که در سالن آزادی سنندج برگزاری شد، اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، فرصتی برای تجلیل از حضور حماسی بانوان و شیرزنانی است که در دهه‌های چهل و پنجاه دوشادوش مردان و تحت فرمان امام راحل برای به زیر کشیدن نظام ستمشاهی تلاش و مجاهدت کردند.

وی با اشاره به اینکه بانوان هم برای دفاع از حیثیت لگدمال و استقلال به تاراج رفته کشورمان وارد صحنه‌های انقلاب شدند، افزود: شرف و کرامت انسان‌های بزرگ کشور به حاشیه رفته بود و برای همین مردان، زنان و جوانان در برابر کاخ سراسر ظلم ستمشاهی با سلاح الله اکبر ایستاده و نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش زنان در پیروزی انقلاب و بعد از آن را برجسته، شاخص و اثرگذار دانست و ادامه داد: زن از نگاه موحدان جایگاه ارزشمند و رفیعی دارد و در تاریخ بشریت زنان بزرگی انقلاب ساز و جریان ساز بودند و حرکت‌هایی ایجاد کردند که تحولات بزرگی را رقم زده است.

سردار حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه خدا محوری، مردم و رهبری استوار است، یادآور شد: بخش عمده‌ای از مردم را بانوانی تشکیل می‌دهند که در تربیت نسل آینده‌ساز و مسایل سیاسی و اجتماعی نقش ویژه دارند همچنانکه در کردستان هم شاهد مجاهدت شیرزنان هستیم که در عرصه های مختلف نقش‌آفرین بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ترور سردار سلیمانی، شجاع‌ترین فرمانده مبارز با تروریسم جهانی توسط آمریکا اشاره کرد و بیان کرد: این ترور تلاشی برای تسلط استکبار بر منطقه بود که کاملاً عکس آن اتفاق افتاد و امروز مردم منطقه خواهان خروج آمریکا هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه حاج قاسم زنده است چون میلیون‌ها رزمنده در محور مقاومت زنده هستند، گفت: رئیس جمهور منحوس آمریکا فکر کرد با شهادت سردار سلیمانی، میدان برایش آماده می‌شود تا انتخابات کشورش را به نفع خود رقم بزند در حالیکه انقلاب، مردم و محور مقاومت زنده است و سنگرها را یکی پس از دیگری فتح و استکبار بیرون رانده می‌شود.

سردار حسینی در ادامه به طرح معاومله قرن اشاره کرد و اظهار داشت: طرح معامله قرن از سوی رئیس جمهور آمریکا، خوراک فاسدی برای بهره جویی او برای پیروزی در انتخابات آینده است و هیچ دستاوردی برای مردم مسلمان فلسطین و منطقه ندارد.

وی افزود: انقلاب با شعار دین، مذهب و مردم پیروز شد و این ایام فرصتی است که انقلاب، کارکرد و دستاوردهای آن تبیین شود تا نسل‌های جدید هم از گذشته و حال کشور اطلاع و آگاهی بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: هویت ملی ما زیر چکمه آمریکا از بین رفته بود و اولین افتخار جمهوری اسلامی که در صبحگاه خونین ۲۲ بهمن با افراشته شدن پرچم لا اله الا الله بدست آمد، استقلال کشورمان بود و آزادی هم به معنای واقعی حاصل شد.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی انقلاب با خواسته امام و رهبری فاصله دارد، یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود تا جمهوری اسلامی به جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان برسد.

وی بیان کرد: آمریکا که مدعی کدخدایی دهکده جهانی است ولی برای مذاکره در کنار پنج قدرت جهانی وارد مذاکره با ایران اسلامی شد که این حاکی از قدرت بزرگ کشورمان در منطقه و نقش تاثیرگذارش در جهان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.