سرهنگ جمال‌الدین هادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ با توجه به برفروبی و نمک‌‍ پاشی خیابان‌های اصلی شهرها توسط نیروهای شهرداری، هم اکنون تردد به صورت عادی در حال انجام است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزنده بودن معابر شهری با سرعت مطمئنه رانندگی و رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی تردد کنند و توجه لازم به افراد پیاده را هم داشته باشند تا از هرگونه حادثه‌ایی پیشگیری شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج هم گفت: با استفاده از ۷۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، تمام خیابان‌های اصلی سطح شهر بامداد امروز برفروبی و نمک پاشی شده تا مشکلی برای تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده ند اشته باشیم.

لقمان حیدری افزود: در پی بارش برف شب گذشته و بامداد امروز، ستاد برفروبی شهرداری سنندج با تمام توان و تجهیزات اقدامات لازم را در راستای برفروبی معابر اصلی شهر انجام داده و هیچ معبری هم اکنون بسته نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف، شب گذشته تمام نیروهای ستاد برفروبی در نقاط مختلف سطح شهر در آماده باش کامل بودند و بلافاصله با شروع بارش ها عملیات بر روبی و ئنمک پاشی معابر را  انجام دادند.

حیدری با بیان اینکه با شروع بارش برف نیروهای ستاد برفروبی در ۱۱ ایستگاه عملیات برفروبی خیابان های اصلی سطح شهر را آغاز کردند، اضافه کرد: ۳۰۰ نفر از پاکبان‌های زحمتکش شهرداری مناطق و نواحی هم حضور فعالی در برفروبی معابر داشتند.

وی با اشاره به اینکه تمامی خیابان های اصلی برف روبی شده و تردد در این آنها در جریان است، گفت: هم اکنون عملیات برف روبی و پاکسازی پیاده روهای اصلی سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری و پاکبان آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.