هیوا لهونیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار پاداش به مشترکان بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تجاری استان پرداخت شد که در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور امسال در زمان اوج بار مصرف با شرکت برق همکاری لازم را داشتند.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی بیش از ۲ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان منعقد شده که یک هزار و ۹۰۲ مورد آن مشمول هفت میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال پاداش شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: امسال همچنین به ۸۴ مشترک بخش صنعت نیز در استان بابت همکاری و کاهش مصرف در زمان اوج مصرف، ۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال پاداش پرداخت شد.

لهونیان به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۹۳ میلیون و ۷۰ هزار ریال پاداش به ۷۱ مشترک دارای مولدهای خود تامین ادارات و صنایع اشاره کرد و افزود: سهم پرداخت پاداش به ادارات و سی‌ان‌جی‌های استان نیز یک میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال به ۱۷۱ مشترک بود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ واحد تجاری نیز در قبال این همکاری ۲۳۱ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال پاداش دریافت کردند، تاکید کرد: سهمیه استان از کاهش بار مصرف برق ۵۴.۵ مگاوات بود که به کمک مشترکان ۵۷.۲۷ مگاوات کاهش یافت.

شرکت توزیع نیروی برق کردستان به بیش از  ۶۳۷ هزار مشترک خدمات می‌دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.