محمدرضا مظلومی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این سهمیه‌ها را در سه رشته فوتبال، جودو و دومیدانی کسب شده و به نظر می‌رسد نمی‌توانیم برای این دوره در رشته‌های دیگری سهمیه‌ بگیریم.

وی با بیان اینکه ۲ نفر در دومیدانی، ۲ نفر در جودو و یک تیم فوتبال پنج نفره این سهمیه‌ها را به دست آوردند اضافه کرد: اسفند امسال ورزشکاران دومیدانی به امارات متحده عربی اعزام می‌شوند که انتظار داریم در این مسابقات هم بتوانیم سه تا چهار سهمیه جدید پاراالمپیک کسب کنیم.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به اینکه سه مدال نقره در مسابقات پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ کسب کرده بودیم یادآور شد:‌ ورزشکاران این حوزه تا به امروز مدال طلا در پاراالمپیک کسب نکرده‌اند اما قول دادیم یک یا ۲ مدال طلا در رقابت‌های۲۰۲۰ توکیو کسب شود.

وی افزود: امسال از چهارم تا چهاردهم بهمن به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی جشنواره ملی ورزش‌های ویژه نابینایان و کم بینایان کشور در بابلسر استان مازندران برگزار می‌شود.

مظلومی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های گلبال پیشکسوتان، شطرنج، شنا، بولینگ و صحرانوردی در ۲ بخش آقایان و خانم‌ها و در رشته پرس سینه تنها در بخش آقایان برگزار می‌شود.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشت:‌ یک هزار و ۳۰۰ ورزشکار طی ۱۰ روز در مسابقات بابلسر حضور خواهند داشت و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

 وی گفت: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که دستور داده است در هر استان یک زمین چمن با دیواره مخصوص در اختیار نابینایان قرار گیرد اما امیدوارم مدیران کل این دستور را اجرایی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.