بە گزارش خبرگزاری آنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در جلسە ستاد انتخابات استان، برگزاری منظم جلسات ستاد انتخابات استان را برای هماهنگی بیشتر و رفع موانع ضروری دانست و اظهار داشت: وزارت کشور مسئول اجرای انتخابات است و تمام تلاش در راستای امانتداری و رعایت بی طرفی است و این یک اصل الزامی برای همه از جمله فرمانداران است.

وی با بیان اینکه تا روز انتخابات فرمانداران مسئولیت دارند برنامه های انتخاباتی را چک و تعامل خود را با ستاد انتخابات استان بیشتر کنند، افزود: با برنامه ریزی های مناسب لازم است زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای فراهم گردد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان ادامه داد: حضور افراد و گروه های مرجع در تشویق مردم به حضور در انتخابات حائز اهمیت و تاثیرگذار است و امید است فضای انتخابات هر روز گرم تر و پرشورتر از روز قبل باشد.

خوش اقبال حمایت از فرمانداران به عنوان مجریان اصلی انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: همه تلاش ما این است که فرمانداران بدون استرس و فشار بتوانند به وظایف قانونی خود به نحو احسن عمل کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژهی کشور، تحریم ها و اغتشاشات اخیر فرمانداران انتخابات را بسیار جدی بگیرند و برای مردم امید آفزین و دلگرم کننده باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان از فرمانداران حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران خواست از هم اکنون نمایندگان خود در مراکز اخذ رای را مشخص و برای آنان کلاس های آموزشی وعملی برگزار کنند.

خوش اقبال در پایان یادآوری کرد: ما امین و امانتدار رای مردم هستیم و امیدواریم با کمک دستگاههای نظارتی انتخاباتی سالم، پرشور و در شان مردم و نظام برگزار کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1319360
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.