مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان روز دوشنبه اظهار داشت: تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مسوولیت‌های مهم این شرکت است که با توجه به محدودیت های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال تامین سوخت مایع نیروگاه به عنوان تامین کننده برق استان بسیار مهم است

عبدالله گیتی منش با اشاره به محدودیت اعمال شده در تامین گاز طبیعی مورد نیاز نیروگاه در سال جاری، افزود: با توجه به روند افزایشی مصرف سوخت مایع این نیروگاه، تمام تلاش شرکت ملی پخش تامین مطلوب و به موقع سوخت مورد نیاز آن است.

وی به ارسال روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتگاز به نیروگاه و تردد روزانه ۵۱ دستگاه نفتکش برای حمل این میزان فرآورده اشاره کرد و خواستار تخلیه به موقع نفتکش‌ها برای افزایش کارایی بخش حمل و نقل منطقه و انجام آزمایشات میدانی کیفیت سوخت از طریق اپراتورهای نیروگاه شد.

گیتی‌منش به اعمال نظارت‌های شبانه روزی، ارتباط مستقیم با مردم، تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی در استان اشاره و اضافه کرد: هدف ما استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، کشاورزی و حمل و نقل است.

در استان کردستان ۷۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.