محمد دولتی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی در شهرک دانشگاه پشت مسجد امام محمد غزالی بر اثر نشت گاز منفجر و دچار حریق شد که ۳ نفر از ساکنین منزل شامل ۲ مرد و یک کودک ۵ ساله دچار سوختگی ۲۰ تا ۴۰ درصدی شدند.

وی افزود: با حضور عوامل آتش نشانی حریق کنترل و محل حادثه ایمن سازی شد و مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داده شدند که حال یکی از مصدوم ها وخیم گزارش شده است.

دولتی با بیان اینکه علت حادثه و حریق منجر به انفجار هنوز مشخص نشده و طبق گفته شاهدین بی احتیاطی تعمیرکار گاز علت وقوع حادثه بوده است، یادآور شد: انفجار ناشی از نشت گاز بوده و به منزل مسکونی هم خسارت مالی زیادی وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه سقز روز پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشت، اضافه کرد: یک مورد انفجار ناشی از اتصال هود آشپزخانه در محله تپه مالان هم داشتیم که منجر به مصدومیت یک زن شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سقز در بخشی از سخنان خود به ۱۰ مورد عملیات امداد و نجاتی که در سطح شهرستان انجام شد اشاره کرد و گفت: یک مورد هم رهاسازی مار داخل خودرو داشتیم که با موفقیت انجام شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.