عباس قبادی روز دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار کردستان در  جمع خبرنگاران با اعلام اینکه کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی کشور وجود ندارد، اظهار داشت: در برخی از اقلام تا یک سال آینده هم ذخیره داریم.

وی اضافه کرد:  تفاهم‌نامه تامین میوه شب عید شامل ۳۵ هزار تن پرتقال و ۲۲ هزار تن سیب درختی آماده شده است و مباشرین تامین و توزیع هم در آینده‌ای نزدیک آنرا امضا می‌کنند.

معاون بازرگانی داخلی وزیر  صنعت، معدن و تجارت  افزود: امسال وضعیت کشور در تولید این ۲ محصول بسیار مطلوب است و نگرانی در تامین  و عرضه آن در استان‌های مختلف وجود ندارد.

قبادی وضعیت کشور از لحاظ تامین کالاهایی هم چون برنج، روغن و شکر را هم مطلوب اعلام کرد و یادآور شد:  امیدواریم شرایط موجود در خصوص کالاهای اساسی استمرار داشته باشد.

وی گفت: کردستان جزو استان‌های ششم کشور در تشکیل جلسات تنظیم بازار است و بی‌شک نتیجه این نظم و انضباط را می‌توان در وضعیت بازار استان مشاهده کنیم.

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور اظهار داشت: مباحثی در ارتباط با قیمت نان در جلسه تنظیم بازار استان مطرح شد که این نرخ باید به گونه‌ای تعیین شود که هم مصرف کنندگان و هم نانوایی‌ها راضی باشند.

قبادی با اشاره به اینکه لاستیک خودرو از دیگر مباحث بیان شده در این جلسه بود، یادآور شد: با توجه به ذخیره‌ موجود در خصوص لاستیک خودرو در این استان ، مسئولان  در این زمینه سهمیه‌بندی نکنند بلکه اقدام به توزیع این کالا کرده تا در حوزه حمل و نقل مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.