چیا سهراب نژاد روز دوشنبه در اختتامیه مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مناظره دانشجویی در تالار مولوی دانشگاه کردستان  اظهار داشت: جهاد دانشگاهی برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در سطح دانشگاه برگزار می‌کند که تلاش می شود این برنامه‌ها افزایش یاید.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره آمادگی لازم را دارد تا برنامه‌های فاخری را در سطح استان و دانشگاه‌های استان اجرا کند افزود: این نهاد رقیب هیچ دانشگاهی نیست بلکه در کنار دانشگاه‌ها و مراکز علمی است.
وی افزود: در این دوره از مناظره دانشجویی مناظرات خوب، منطقی، علمی و اثرگذاری را شاهد بودیم چرا که بلوغ و پختگی لازم در ارائه مباحث و ارجاع به مستندات مشهود بود.
سهراب نژاد تأکید کرد: انتظار می‌رود دانشگاه‌ها مکانی باشد که فضای گفت‌وگو در  آن شکل گرفته و بلوغ پیدا کند و به خارج از دانشگاه صادر شود.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان یادآور شد: امیدواریم روزی برسد که مرجع تصمیمات مسئولان و تصمیم‌گیران کشور  دانشجویان و دانشگاه‌ها باشند و تصمیم گیران جامعه، قشر تأثیرگذار جامعه را فراموش نکنند.
در این مسابقات تیم رازی کرمانشاه به عنوان تیم قهرمان مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی و تیم آشتی دانشگاه کردستان و تیم گردون ارمیه به عنوان تیم‌های دوم و سوم انتخاب شدند.

مرحله کشوری مناظرات دانشجویی ۱۶ آذر در تهران برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.