محمود الله‌مرادی عصر دوشنبه در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مریوان اظهار داشت: همه اعضای این ستاد دارای هدف مشترک هستند که اگر چارچوب‌های کاری خود را تشخیص دهند و نسبت به هدف اولیه متعهد باشند با وجد سلایق مختلف می‌توان مسیر را به خوبی طی کرد.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی ستون خیمه انقلاب هستند افزود: اتکا به این ستون عدم توجه به اختلاف نظر موجب نفوذ دشمن در جامعه شده و باعث وحدت‌آفرینی میان مردم و کارگزاران نظام می‌شود.

وی اضافه کرد: امکان دارد در جاهای دیگر کشور میان دولت و حاکمیت تفاوت قایل شوند اما در این استان دولت و حاکمیت در نگاه مردم یکی است و مردم هموراه قدرشناس خدمات نظام هستند.

دبیر ستاد هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: شایسته نیست که مسئولان تخریب‌گر خدمات نظام مقدس در منطقه باشیم چراکه در این کشور کار و فعالیت بر محور دلبستگی به ولایت صورت می‌گیرد.

الله‌مرادی گفت: اگر مشکلات و تنگناهایی امروز بر سر راه ملت و نظام وجود دارد مشکلاتی از جنس اقتصادی است و سابقه مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده که با سرفرازی مردم از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره تلاش‌های نماینده دولت در شهرستان مریوان برای ارتقای خدمات نظام جمهوری اسلامی اسلامی افزود: کمک به مسئولانی که نیت خدمت دارند ضروری است 

مردم و مسولان کشور در برخورد با چالش‌ها یک صدا هستند

فرماندار مریوان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم و مسولان کشور در برخورد با چالش‌ها یک صدا هستند اظهار داشت:  باید درکی واقعی از وضعیت امروز کشور و جامعه داشته باشیم چراکه اگر واقعیت‌ها را بشناسیم می‌توانیم بهتر در جهت رفع مشکلات جامعه گام برداریم.

آرتیکاس اقبال گفت: مردم و مسئولان کشور از یک جنس و در استکبارستیزی هم‌صدا هستند و این یک‌صدایی را از مقاومت در جریان جنگ تحمیلی آموخته‌اند در حالی که کشورهای دیگر با خیلی کمتر از مشکلات ما دچار فروپاشی و بحران شده‌اند.

شهرستان مریوان با جمعیت ۱۵۳ هزار نفری در فاصله ۱۲۰ کیلومتر غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.