سرهنگ محمد صادق پیروزی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران گشت مبارزه با کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی باری کامیون در محور بیجار - دیواندره موفق به کشف این محموله ۲ میلیارد ریالی قاچاق شدند.
وی افزود: این کالاها شامل ۱۱۴ هزار کالای قاچاق چای و انواع ابزارآلات می‌شد که با هدف توزیع در پایتخت بارگیری شده بود.
سرهنگ پیروزی  تاکیدکرد: در این رابطه سه نفر توسط ماموران گشت مبارزه با کالای قاچاق و پلیس اگاهی شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند. 

انبار قطعات یدکی خودرو در مریوان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان هم نیز در گفت و گو یی از کشف انبار کالای قاچاق در یکی از مناطق حاشیه شهر مریوان خبر داد.
سرهنگ علیرضا صفری اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا وحمایت از تولیدات داخلی ،ماموران انتظامی شهرستان مریوان در پی مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار حاوی قطعات یدکی در یکی از مناطق حاشیه شهر شدند.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی و در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۵۰ قطعه یدکی خودروهای سبک وسنگین و۲هزار لیتر سم آفت کش کشاورزی کشف شد.
سرهنگ صفری با اشاره به دستگیری یک نفر و معرفی وی به مراجع قضایی افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله قاچاق را بیش از ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کامیون حامل ۷۷ راس دام قاچاق در کامیاران توقیف شد
فرمانده انتظامی کامیاران نیز از توقیف کامیون حامل ۷۷ راس دام قاچاق در ایست و بازرسی "شهید میرجلیلی" خبر داد.
سرهنگ صید علی صفری اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "شهید میرجلیلی" شهرستان کامیاران در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا ودام و حین کنترل خودروهای عبوری در محور کرمانشاه به کامیاران ، کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی کردند.
وی گفت: با هماهنگی مراجع قضایی و در بازرسی از کامیون مورد نظر ۷۷ راس گوسفند غیرمجاز کشف شد.
سرهنگ صفری افزود: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت: ارزش این محموله قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.