جانشین فرمانده پلیس راه کردستان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با یکی از این حوادث اظهار داشت: در واژگونی سواری زانتیا در جاده قروه - دهگلان یک نفر  جان خود را از دست داده و ۲ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ حمید عبدالملکی با بیان اینکه این تصادف نیمه شب گذشته در نزدیکی روستای حسن آباد جاده قروه - دهگلان روی داد اضافه کرد: این خودرو به دلیل سرعت بالا از جاده اصلی منحرف شده و در برخورد با تپه‌ای در خارج از جاده واگون می‌شود که در نتیجه یکی از سرنشینان خودرو که کمربند ایمنی نبسته بود جان خود را از دست داده و راننده و یک سرنشین دیگر مصدوم می‌شوند.

سرپرست فرماندهی انتظامی سقز هم در رابطه با واژگونی یک لودر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مرکز ۱۱۰ بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

سرهنگ بهروز جلیلیان افزود:‌ با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بر اثر واژگونی اتاقک لودر دچار خسارت شده و در نتیجه راننده آن هم آسیب دیده است که راننده در مسیر انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر بوده که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.