علی مسیمر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه ماشین دیالیز ژاپنی به ارزش سه میلیارد از جمله اقلامی است که در سال جاری از سوی خیران سلامت به بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج اهدا شده است.

وی افزود: همچنین از سوی خیرین یک دستگاه نبولایزر و متعلقات آن به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال به اورژانس کودکان بیمارستان بعثت و یک دستگاه آب سردکن، آب گرم کن (۲کاره) به ارزش ۳۰ میلیون ریال به بخش انکولوژی بیمارستان توحید اهدا شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان اضافه کرد: با توجه به تعداد ماشین‌های دیالیز اهدایی سال‌جاری از سوی خیرین، تعداد شیفیت پذیرش بیماران این بخش از چهار شیفت به سه شیفت کاهش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: همچنین به همت خیرین سلامت، کودکانی که با مشکلات تنفسی مواجه بوده و با شروع فصل سرما بیشتربه  اورژانس مراجعه می‌کنند، از جهت دریافت خدمات در وضعیت مطلوب تری قرار گرفته و خدمات بهتری دریافت می‌کنند.

مسیمر اظهار داشت: در مجموع از زمان تاسیس تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۰ خیر کمک‌های خود را به بخش سلامت استان اهدا کردند که اکثر این افراد بومی و تعدادی نیز خیرین سایر استان‌های کشور بوده‌اند.

وی به اهداف مجمع اشاره کرد و افزود: توسعه و ترویج مشارکت خیرین در کمک به کاهش آلام دردمندان جامعه از طریق تامین منابع و امکانات مورد نیاز بخش سلامت از جمله اهداف راه اندازی این مجمع است.

خیرین سال گذشته  ۵۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به حوزه سلامت استان کردستان کمک کردند.

مجمع خیرین سلامت در نیمه دوم سال ۸۸ در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون کمک های زیادی از سوی خیرین به بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای طرح های عمرانی، درمانی، خدماتی، زمین، تجهیزات پزشکی و مصالح ساختمانی کمک شده است.

مردم نیک اندیش و خیر استان کردستان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۹۸۲۳۳ بانک رفاه کارگران نزد شعبه آبیدر کد ۷۷۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۹۰۸۲۳۲۳۰ و شماره حساب ۰۱۰۹۶۵۰۶۳۳۰۰۲ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۱۰۹ نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی کد شعبه ۱۳۸۴ واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.