سرهنگ حمید رضایی روز جمعه با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این محموله‌های کشف شده در داخل خودروهای عبوری قرار داشتند که مقصدشان دیگر شهرهای غربی کشور بود.

وی افزود: در ارتباط با این مواد کشف شده ۸۶ نفر دستگیر شده و پس از سیر مراحل مقدماتی برای صدور حکم تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته وی، شعار نیروی انتطامی در هفته ناجا امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» تعیین شده که مردم باید همکاریهای لازم را با ماموران انتظامی داشته باشند تا امنیت پایدار دچار خدشه نشود.

سرهنگ رضایی به برنامه های هفته ناجا در شهرستان دیواندره نیز اشاره کرد و یادآور شد: تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک و دیدار با فعالین مردمی از مهمترین برنامه های این هفته در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: در نیمه اول امسال در بحث سرقت در بین شهرستان‌های استان کردستان رتبه آخر بودیم ضمن اینکه ۶۰ درصد از سرقت ها کشف شده که سرق خُرد بوده و نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۲۶ درصد کشفیات رشد داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره گفت: تعداد ۹۴ پرونده نیز در حوزه جرایم سایبری توسط پلیس فضای سایبری شهرستان تشکیل شد که بیشتر این پرونده ها مربوط به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی افراد بوده است.

سرهنگ رضایی تاکید کرد: ۲۰۷ دستگاه خودرو و ۶۹ دستگاه موتورسیکلت نیز در این مدت در راستای اجرای طرح های ترافیکی بدلیل تخلفات رانندگی توسط پلیس توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره به برقراری سه هزار و ۹۲۰ فقره تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در این مدت اشاره کرد و افزود: از این تعداد تماس ۲ هزار و ۱۶۶ فقره منجر به تشکیل پرونده شده که ۱۸۱ درصد تماس ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

سرهنگ رضایی به سامانه ۱۹۷ به عنوان پل ارتباطی مردم برای نظارت بر عملکرد پلیس اشاره کرد و یادآور شد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۵۹۸ تماس در این سامانه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رضایت مندی از عملکرد پلیس ۲۵ درصد بیشتر شده و شکایات و انتقادات ۱۵ درصد کاهش داشته است.

۱۱ تا ۱۷ مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

۷۳۵۳/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.