محمود الله مرادی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه برخی از رسانه اعلام کرده‌اند کردستان در راس فساد کشور قرار دارد اظهار داشت: اعلام این اخبار حرفی اشتباه است چراکه همه مدیران و دست‌اندرکاران در حال کار کردن هستند و همه آلوده نیستند.

وی اضافه کرد: امر به معروف بهترین راهی است که می توان از  آن در یک مسیر درست برای اصلاح جامعه از آن استفاده کرد و تمامی مسائل از جمله اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی را به سمت بهبودی حرکت داد.

انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید قائل به نتیجه باشد

دبیر شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه امرو به معرف با زبان خوش سخن گفتن برای انجام دستور الهی و دوری از منکرات مورد غضب الهی است افزود: انجام این فریضه نباید قائل به نتیجه باشد به طوری که عامر به معروف نباید در همان لحظه در انتظار عمل به فریضه شخص مقابل باشد.

وی افزود: در ستاد به دنبال ایجابی شدن این فریضه هستیم و تلاش می شود معروفیت در جامعه شکل گیرفته و منکرات از جامعه زدوده شود و برای تحقق این مهم رسانه‌ها بهترین ابزار هستند و اگر به مسئولیت ذاتی خود توجه کنند بسیار اثر گذار را در فرهنگسازی جامعه خواهند داشت.

۳۰۰ برنامه آموزشی مربط با امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اجرا می شود

الله مرادی اضافه کرد: در این هفته تلاش کردیم هر شهرستان به تناسب مشکلات خود معروفیت‌های جامعه را احصا کند که در این راستا ۷۷ آسیب شناسایی شده و برای کاهش اثرات این آسیب ها دوره های آموزشی مختلف در قالب گاره ها برگزار می شود.

وی یادآور شد: مقرر شده در این راستاطی هفته جاری ۳۰۰ برنامه آموزشی مربط با امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اجرا شود که مناطق هدف این کارگاه ها مساجد، پایگاه ها و امکان عمومی روستاها، دهستان ها، بخش ها و شهرها است.

از اول تا هفتم ماه محرم الحرام هر سال به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.