تیم کردستان در این رقابت­‌ها پنج مدال طلا و سه مدال نقره، تیم بوشهر ۲ طلا و یک نقره، ‌ تیم گیلان یک طلا و ۲ نقره، تیم هرمزگان ۲ نقره و سه برنز و تیم‌های همدان و گلستان نیز هر کدام به ترتیب سه و یک برنز کسب کرده و در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

مقام اول مسابقات کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر در این دوره از مسابقات به پارسا برزنجه از کردستان رسید و ابوالفضل همتیان از بوشهر و عرفان ندری از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت‌های کانو دو نفره نیز ۱۰۰۰ متر پارسا برزنجه و آریان کیخسروی از کردستان اول شدند و امیررضا رئیسی و امیرمحمدرئیسی از هرمزگان دوم و مقام سوم نیز به عرفان ندری و محمد عقیلی از همدان رسید.

در رقابت‌های کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر هم محمد رستمی از کردستان اول شد، علی رضا کشاورز از گیلان دوم و مجتبی تبسمی نژاد از هرمزگان سوم شدند.

مقام اول در کایاک دو نفره ۱۰۰۰ متر به محمد رستمی و فریاد محمدی از کردستان رسید و طاها کارگرپور و محراب آسایش از گیلان هم دوم شدند، مقام سوم رقابت‌های کایاک یک نفره هزار متر هم به محمدحسینی و محمدکیانی از هرمزگان رسید.

در کانو تک نفره ۲۰۰ متر ابوالفضل همت نیا از بوشهر توانست مقام اول را کسب کند و آریان کیخسروی از کردستان و عرفان ندری از همدان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رضایت دادند.

مقام اول کایاک یک نفره ۲۰۰ متر را فریاد محمدی از کردستان از آن خود کرد و مقام دوم این رشته به  محمدصلاح حسینی از هرمزگان رسید و سهراب دریانوردی از بوشهر هم به مقام سوم کایاک یک نفره ۲۰۰ متر اکتفا کرد.

در بخش کانو دو نفره ۲۰۰ متر ابوالفضل همت نیا و محمدپولادتن از بوشهر رتبه نخست را به صورت مشترک به خود اختصاص دادند و پارسا برزنجه و آریان کیخسروی از کردستان رتبه دوم را کسب کرده و رتبه سوم هم به  امیر محمدرئیسی و علیرضا رئیسی از هرمزگان رسید.

در بخش کایاک دو نفره ۲۰۰ متر مقام اول را طاها کارگرپور و محراب آسایش از گیلان از آن خود کردند و مقام دوم به محمدرستمی و فریاد محمدی از کردستان تعلق گرفت، مقام سوم این بخش هم به علیرضا اوستا و مسلم سرخه راد از گلستان اختصاص پیدا کرد.

رقابت‌های قایقرانی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور ۵۰ قایقران در قالب ۱۴ تیم برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در ماده‌های ۲۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر در ۲ بخش کانو و کایاک با یکدیگر رقابت کردند.

این رقابت ها از روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه در سد وحدت سنندج آغاز شد و عصر جمعه یکم شهریور با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

کردستان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور میزبان پنج رشته قایقرانی، بوکس، کونگ فو، ورزش های پهلوانی و زورخانه ای پسران و وزنه برداری دختران است که اولین میزبانی این مسابقات در رشته قایقرانی آب‌های آرام بوده است.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.