سرهنگ پاسدار سید مرتضی میرآقایی روز سه شنبه در آیین اهدای این جهیزیه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سری جهیزیه شامل ۱۱ قلم کالای ایرانی است که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از محل اعتبارات داخلی سپاه خریداری و توزیع می شود.

وی اضافه کرد: هر سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به قیمت تمام شده کالاها از درب کارخانه است تا در راستای ترویج ازدواج آسان،  افراد نیازمند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

سرهنگ میرآقایی یادآور شد: هر جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، سرویس قاشق و چنگال، سرویس ظروف آشپزخانه، کتری، اتو، پتو، فرش ۶ متری و برخی اقلام مورد نیاز دیگر است که با  هدف ت رویج ازدواج آسان و یاری رساندن به قشر محروم برای تشکیل زندگی در قالب یک فرهنگ فراگیر خریداری و توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار افزود: جهیزیه های اهدایی توسط سپاه با برنامه ریزی صورت گرفته توسط خودروهایی تا خانه زوج های جوان حمل و به ایشان تحویل داده میشود.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان یکی از برنامه های محوری و اولویت مجموعه سپاه است، گفت: برنامه اهدای جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت آبرومند از سوی سپاه همچنان ادامه دارد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

۹۹۴۳/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.