فریاد حدادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس دستور دادستان و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امروز ۱۳ واحد خانه مسافر غیرمجاز در شهر مریوان پلمب شد.

وی با بیان اینکه شناسایی و پلمب خانه مسافرهای غیرمجاز در مریوان در دستور کار است، اضافه کرد: مجریان این واحدهای غیر مجاز پس از تنظیم صورتجلسه پلمب، برای اعمال قانون به دادگاه معرفی می‌شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مریوان با اشاره به اینکه مسافران این خانه ها اغلب مهمانان خارج از استان و گردشگرانی هستند که از کردستان عراق به مریوان می‌آیند، گفت: براساس تحقیقات انجام شده در حال حاضر حدود ۳۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در این شهرستان فعالیت دارند.

حدادیان با بیان اینکه فعالیت تمام خانه مسافرخانه ها در مریوان غیرمجاز است، تاکید کرد: تا اطلاع بعدی هیچ خانه مسافری حق پذیرش مسافر و مهمانان را ندارد و محوزی نیز بابت این موضوع ارائه نمی‌شود.

وی یادآور شد: روند پلمب واحدهای غیر مجاز بعد از شناسایی ادامه خواهد داشت، بنابراین مالکان واحدهای مسکونی ضروری است نسبت به رعایت قوانین و مقررات مربوطه توجه داشته باشند.

در حال حاضر هفت هتل، ۲ مجتمع رفاهی بین راهی، یک اقامتگاه بوم گردی، پنج مهمانپذیر و مهمانسراهای ادارات در مریوان به مسافران و مهمانان خدمات می‌دهند.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.