مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی کردستان، با اعلام آغاز توزیع کارت این آزمون از 14 مردادماه بر روی سایت www.hrtc.ir قرار گرفته است، گفت: داوطلبان از 15 مردادماه جهت رفع نقص احتمالی کارت آزمون خود می‌توانند به باجه رفع نقص واقع در ساختمان جهاددانشگاهی استان کردستان در سایت اداری شهر سنندج مراجعه کنند .

سیروان صیدی در گفت و گو با ایسنا منطقه کردستان، از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل پیمانی آتش‌نشانی در کردستان در روز جمعه 18 مرداد جاری خبر داد و گفت: این آزمون ساعت 8:30 صبح در دانشگاه کردستان آغاز خواهد شد.

وی با اعلام آغاز توزیع کارت این آزمون از 14 مردادماه بر روی سایت www.hrtc.ir قرار گرفته است، اظهار کرد: داوطلبان از 15 مردادماه جهت رفع نقص احتمالی کارت آزمون خود می‌توانند به باجه رفع نقص واقع در ساختمان جهاددانشگاهی استان کردستان در سایت اداری شهر سنندج مراجعه کنند .

صیدی بیان کرد: همچنین رفع نقص کارت ها تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در دانشگاه کردستان ادامه خواهد داشت.
وی با اعلام این‌که سوالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی طراحی شده است، گفت: در بخش عمومی 105 سوال و در بخش تخصصی نیز 60 سوال و مجموعا 165 سوال در این آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و آن‌ها مجموعا 180 دقیقه (3 ساعت) برای پاسخ‌گویی به این سوالات زمان خواهند داشت .
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه محل برگزاری آزمون فقط در سنندج می باشد، به داوطلبان توصیه کرد که یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل برگزاری  حضور داشته باشند.

پس از برگزاری آزمون عملی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی بر اساس محاسبه‌ی امتیازات آزمون کتبی و آزمون عملی و برابر قوانین و شرایط مرتبط، از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی و پروفایل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد .

آزمون استخدامی پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در سال 98 توسط مرکز آموزش جهاددانشگاهی در سراسر کشور برگزار می شود.

در استان کردستان 962 نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 752 نفر دارای سهمیه آزاد، 189 نفر دارای سهمیه بنیاد شهید و ایثارگران و 21 نفر نیز محل آزمون خود را کردستان انتخاب کرده‌اند.

استان کردستان دارای یک حوزه امتحانی در شهر سنندج است و بیشترین تعداد ثبت نامی استان نیز در سنندج با 385 نفر بوده است.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.