نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، از توقف تصرف زمین‌های منطقه چهاردولی توسط یک فرد مجعول خبر داد.

علی محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، اظهار کرد: یک فرد غیربومی از سه سال پیش با یک سند جعلی ادعا کرده بود که تمامی زمین‌های منطقه چهاردولی شامل شهر دزج و روستاهای قصلان و ناظم آباد متعلق به وی است.

وی افزود: طی 20 روز اخیر متاسفانه این فرد در نقاب خیرخواهانه و با ترفند وقف کردن این زمین‌ها، سعی در تصرف آن داشت که حتی مراحل اولیه در اداره ثبت اسناد و اوقاف هم انجام شده بود که با اعتراض مردم منطقه روبرو شد و بنده هم به این مسئله ورود پیدا کردم.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این مسئله را هم در تهران و هم در استان کردستان در سازمان اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد پیگیری کردم که خوشبختانه با توجه به حساسیت موضوع امروز توانستیم این مسئله را متوقف کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: هشدار می‌دهیم چنانچه افرادی مجعول در نقاب خیرخواهانه بخواهند آرامش مردم را بر هم بزنند و با وسیله رانت، زمین‌های مردم را تصرف کنند به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد و آنها را به دستگاه قضایی و مردم معرفی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ادعای این فرد کاملا کذب بود و برای ما محرز شده است و اگر چنانچه بخواهند به آن ادامه دهند به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

 

 



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.