فرمانده انتظامی شهرستان قروه از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان و کشف 3.5 کیلوگرم تریاک از خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

میثم گوهرانی، در گفت و گو با ایسنا منطقه کردستان، اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر توسط یک نفر در شهرستان قروه بلافاصله سلسله مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد که از موادفروشان سابقه دار شهرستان قروه بود، در محور قروه – دهگلان شناساییو پس از هماهنگی قضایی دستگیر و بازرسی از خودرو وی مقدار سه کیلو و 500 گرم تریاک کشف  شد.

گوهرانی با اشاره به ادامه داشتن طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر عنوان کرد: شهروندان می توانند به صورت شبانه روزی با تماس تلفنی با 110 گزارش های خود را در مورد خرده فروشان و توزیع کنندگان اعلام کنند.

گفتنی است؛ طی هفته گذشته از دو دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در ورودی شهر سنندج، 40 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد و دو نفر نیز دستگیر شدند.  

یادآور می شود؛ بر اساس اعلام رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و یک هزار و 273 نفر نیز دستگیر شدند.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.