به گزارش خبرنگار ایرنا، هر سال تعدادی از افراد جامعه به خاطر اتفاقات جرایم غیرعمد و به دلیل ناتوانی در پرداخت جرایم به ناچار پشت درب های بسته زندان قرار می گیرند و با آمدن ماه مبارک رمضان امیدهای تازه ای در دل آنان ایجاد می شود.
خانواده ها و چشمان معصوم کودکان باور نمی کنند، پدر یا مادر خانواده به این سادگی دچار چنین گرفتاری بزرگی شود و وقتی شبانگاه می رسد از جمع گرم اعضای خانواده خبری نیست و چشمان آنها با مرور خاطرات خوش گذشته غرق در خواب خواهد شد.
امام جمعه بیجار در آیین گلریزان به بیان احادیث و روایاتی از ائمه اطهار (ع) در خصوص احساس مسئولیت هر مسلمان در برابر مشکلات دیگر مسلمانان پرداخت و گفت: زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد، گاهی وفق مراد است و گاهی بر خلاف انتظار در سراشیبی تندی قرار می گیرد که باید دست همدیگر را بگیریم تا با کمک هم حرکت کنیم.
حجت الاسلام علی مرادی اسلام را دین مهربانی و عزتمندی همراه همدردی و توجه به همسایه تشریح کرد و گفت: هر مسلمان در هر حال باید هوای هم دین و همسایه خود را حتی اگر هم کیش وی نباشد را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه برخی از زندانیان می توانند با مبالغ کمی به آغوش خانواده خود برگردند تاکید کرد: این حمایت های قطره ای و برکت دستان نیکوکاران وقتی به نتیجه برسد به دریایی از محبت و صفا تبدیل می شود و امید و نشاط زیادی را در دل خانواده ها و کودکان معصوم ایجاد می کند.
به گزارش ایرنا، قطره های باران نیکوکاری و خیرین آسمان الهی بیجار، امشب دست به دست هم دادند و بیش از 300 میلیون ریال برای شادی دل خانواده های زندانی با مبالغ کم را شاد کردند.
امسال حدود 26 زندانی مستحق برای آزادی از بند زندان نیازمند حمایت مالی بیش از 18 میلیارد ریال است.
پارسال 29 زندانی با حمایت مالی خیرین به مبلغ یک میلیارد ریال و حمایت ستاد دیه کشور با اعتبار 6 میلیارد ریال از پشت میله های زندان رهایی یافتند.
شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع است.
9943 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.