به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تقویت روحیه انقلابی مردم، حافظ کشور در مقابل تهدیدات دشمنان است که نقش مسئولین در تقویت این روحیه بسیار موثر است.
وی افزود: ترویج روحیه انقلابی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دشمن با حمایت و همیاری مسئولین امکان پذیر است.
امام جمعه بیجار یادآور شد: نظام سلطه و دولت های استکباری، با حفظ این روحیه انقلابی و مقاومت مردم همچون 40 سال گذشته در پیشبرد نقشه هایشان شکست خواهند خورد.
او اضافه کرد: در جبهه دشمن، آرایش نظامی به چشم نمی خورد البته با توجه به پایداری ملت، شهامت استفاده از آن را ندارد اما در جبهه اقتصادی، سفره مردم را مورد هجمه قرار داده است.
حجت الاسلام مرادی گفت: با توجه به ذخایر عظیم کشور و مدیریت صحیح آن می توان به درستی در این جبهه هم دشمنان اسلام را ناکام گذاشت و در این جنگ اقتصادی بار دیگر پیروز شد.
وی در ادامه با اشاره به بد عهدی های کشورهای متعهد برجام تاکید کرد: بی اعتمادی و بد عهدی دولت آمریکا و برخی از متعهدان برجام بر ملت و مسئولان ایران اسلامی آشکار شده و در مقابل این بد عهدی های نظام سلطه، کاهش تعهدات ایران در برجام امری عاقلانه است.
امام جمعه بیجار متذکر شد: این حرکت تخلف یا خروجی از برجام نیست بلکه تذکر جدی به تعهدات کشورها به برجام است و
راهپیمایی سراسری امروز نیز برای حمایت قاطع مردم از این تصمیم نظام است.
به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور، مردم نماز گزار شهرستان بیجار پس از اقامه نماز جمعه، در راهپیمایی حمایت از اقدامات دولت در کاهش برخی از تعهدات ایران در برجام شرکت کردند.
شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع است.
9943/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.