اسحاق ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این مددجویان با پرداخت 450 میلیارد ریال جریمه می توانند آزاد شوند اظهار داشت: این اداره کل در نظر دارد برای تامین این مبلغ 11 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در استان کند.
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری جشن های گلریزان، کمک به آزادی زندانیانی است که به دلیل جرائم غیرعمد همچون بدهکاری مالی، تصادف، مهریه و نفقه در زندان به سر می برند.
ابراهیمی گفت: مردم نوع دوست کردستان هرساله با حضور خود در جشن های گلریزان، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می کنندو انتظار می رود امسال نیز با نیز حضور گسترده خود نویدبخش آزادی تعدادی از مددجویان باشند.
مدیرکل زندان های کردستان و نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان افزود: تدابیر لازم از سوی ستاد دیه در نقاط مختلف استان برای برگزاری جشن های گلریزان صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: این جشن 22 اردیبهشت در سریش آباد، 24 اردیبهشت در کامیاران، 29 اردیبهشت در بیجار و دیواندره، 30 اردیبهشت در مریوان، بانه و قروه، یک خرداد در سقز و سنندج، 6 خرداد در دهگلان و 9 خرداد در دلبران برگزار می شود.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.