به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت های خدمات تلفن همراه و اینترنت روستایی به سایر اپراتورها واگذار شده است، اظهار داشت: این شرکت در استان بیش از تعهدات خود عمل کرده است.
وی افزود: مخابرات استان در زمان ایجاد و توسعه خدمات مخابراتی در مناطق روستایی براساس وظایف محوله، موفق شد 115 روستای شهرستان بیجار را تحت پوشش خدمات موبایل همراه اول قرار دهد.
حکمت با بیان اینکه رفع خلا دیجیتالی بین شهرستان بیجار با سایر نقاط در راستای ارائه خدمات یکسان به مشتریان از جمله اقدامات اولویت دار در دستور کار بود، یادآور شد: با تلاش همکاران توانستیم که این اختلاف را با رعایت استانداردهای جهانی به حداقل و در بعضی نقاط به صفر برسانیم.
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: برای اولین بار فعالیت و کارهای زیر ساختی چشمگیری برای توسعه تلفن ثابت در شهر حسن آباد یاسوکند انجام شده که مشتریان این شهر می توانند از خدمات مخابرات در این حوزه بهره مند شوند.
وی از اجرای پیشرفته ترین تکنولوژی های مد نظر در حوزه مخابراتی بیجار خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر در شهرهای توپ آغاج، بابارشانی، پیر تاج و حسن آباد یاسوکند آخرین و پیشرفته ترین تکنولوزی های دنیا در حوزه خدمات تلفن همراه نسل چهارم (4G) ارائه می شود.
در حال حاضر سه هزارو 882 مشترک همراه اول، 29 هزار و740 مشترک تلفن ثابت و سه هزار و 849 مشترک اینترنت پرسرعت در شهرستان بیجار از خدمات مخابرات منطقه کردستان بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.