سیامک واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای پویش «بهار همدلی» در دانشگاه، حساب ویژه ای با امضای سه نفر شامل رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون فرهنگی و دانشجویی و یکی از اساتید معتمد افتتاح و کمک ها به آن حساب واریز می شود.
وی افزود: در این پویش، علاوه بر این کمک ها، 2 برابر آن نیز از طرف نهادهای حمایتی و خیریه اضافه می شود و انتظار می رود دانشجویان و اساتید دانشگاه هم با پیوستن به این پویش در ساخت خانه‌های مسکونی تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند.
رئیس دانشگاه کردستان اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده به ازای هر 300 میلیون ریال که جمع آوری شود از طریق نهاد‌های حمایتی و خیریه نیز 600 میلیون ریال کمک می شود.
وی یادآور شد: 750 میلیون ریال از این کمک ها برای ساخت و 150 میلیون ریال نیز برای تجهیز مسکن در مناطق سیل زده اختصاص پیدا می کند.
واحدی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری خیران و نیکوکاران بتوانیم به هموطنان سیل زده ثابت کنیم که تنها نبوده و ما همواره تا جایی که در توان داریم همراه و همدل شان هستیم.
پویش ملی دانشگاهیان ایران با عنوان بهار همدلی در راستای در ساخت خانه‌های مسکونی تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور راه اندازی شده است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.