به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فیروزی روز یکشنبه در افتتاحیه نمایشگاه رسانه های کردی در سنندج اظهار داشت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در استان کردستان هم شاهد برگزاری رویدادی فرهنگی و رسانه ای هستیم.
وی با اشاره به اینکه رسانه های کردی ریل قطار توسعه مناطق کردنشین هستند، اضافه کرد: کار و فعالیت و نقش رسانه های کردی در توسعه مناطق کردنشین تاثیر بسزایی دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: اگر رسانه ها حرفه ای تر عمل کنند و دستیابی مردم به اخبار و اطلاعات آسان تر و سریع تر انجام شود که در آن صورت شاهد تحولات گسترده ای در سطح جامعه خواهیم بود.
فیروزی گفت: برپایی نمایشگاه و برگزاری جشنواره رسانه های کردی به حرفه ای تر عمل کردن، افزایش مهارت ها و تبادل تجربیات اهالی رسانه کمک می کند.
وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه و جشنواره رسانه های کردی، اظهار داشت: امیدواریم سال های آینده هم با توان بیشتر این جشنواره استمرار داشته باشد.
به گزارش ایرنا، از استان کردستان 590 اثر از 124 شرکت کننده، از آذربایجان غربی 102 اثر از 31 شرکت کننده، ایلام 42 اثر از 14 شرکت کننده، کرمانشاه 122 اثر از 32 شرکت کننده، تهران 13 اثر و از استان سمنان نیز یک اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
از جمله برنامه های این جشنواره برگزاری چهار کارگاه آموزشی در بخش های خبر و تیتر، گزارش و مصاحبه، صفحه آرایی و گرافیک و یادداشت و سرمقاله است.
9936 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.