سید جمیل احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع کارت اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای سال جاری در بخش های دولتی و خصوصی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و تا ساعت 24 امروز ادامه دارد.
وی اضافه کرد: اولین مرحله آزمون هماهنگ مهارت آموختگان در دو بخش دولتی و خصوصی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.
احمدی با اشاره به اینکه 2 هزار و 466 نفر در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1398 در 189 حرفه ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد یک هزار و 541 نفر مرد و 925 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در 10 حوزه آزمونی فراهم شده است.
وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال جاری (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلا برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند از دوشنبه هفته جاری تا چهارشنبه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: نتایج این مرحله از آزمون ها روز شنبه مورخ 14 اردیبهشت ماه جاری در وب سایت مذکور قابل مشاهده است.
وی تاکید کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت افزود: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن 33771062-087 و یا مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس بگیرند.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.