به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، حامد جولایی اظهار داشت: این ایام به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) تحت عنوان هفته جوان نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه های متنوعی با همکاری ادارات کل عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی و دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی پایگاه های مشاوره رایگان و کارگاه های آموزشی ازدواج، برگزاری اردوهای گردشگری و مسابقات فرهنگی و ورزشی برخی از برنامه هایی است که در این مدت برگزار می شود.
جولایی افزود: برگزاری نمایشگاه نقاشی، رونمایی از طرح های اشتغالزایی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، استفاده جوانان از بلیط نیم بها سینما، محفل انس با قرآن ویژه جوانان، مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم ویژه دختران برخی دیگر از این برنامه ها است.
وی یادآور شد: از دیگر برنامه های هفته جوان هم بازدید رایگان جوانان از اماکن تاریخی و موزه ها، برگزاری برنامه طبیعت پاک، تنفس پاک، همایش کوهپیمایی و پیاده روی و تجلیل از مدیران و اندیشمندان جوان است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: امسال با توجه به رویداد ناخوشایند سیل که چند استان کشور را در برگرفته بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان تمام برنامه های هفته جوان در سراسر کشور به نفع سیل زدگان و آسیب دیدگان این حادثه طبیعی برگزار خواهد شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.