به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: سپاه نیرویی محبوب در میان اقشار مختلف مردم است و اقدام شرارت انگیز آمریکا در قرار دادن نام سپاه در میان گروه های تروریستی محکوم است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران عامل حفظ امنیت کشور و پیشواز خدمت به آحاد مردم است، اضافه کرد: سپاه عملا در مبارزه با داعش نشان داد که نیرویی ضد تروریسم است.
ماموستا حسینی با تاکید بر اینکه سپاه ضد حامیان تروریست است، افزود: همین فعالیت های سپاه در منطقه بود که آمریکایی ها را عصبانی و مجبور به چنین رفتارهایی کرد.
وی یادآور شد: این اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حماقت، جهالت و خوش خدمتی او به نتانیاهو و رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.
امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم کردستان در کنار سایر هموطنان مان در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی امروز نشان می دهند همه سپاهی هستند و از سپاه، نظام و ولایت حمایت می کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه از مردم خواست با کمک بیشتر به سیل زدگان کشور، سپری در مقابل بلایا، مشکلات و آسیب ها برای آنها ایجاد کرده و ذخیره ای برای آخرت خود داشته باشند.
ماموستا حسینی تاکید کرد: مسئولان به مردم توجه بیشتری داشته باشند چرا که این مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.
وی رضایت خدا را با خلوص نیت، ادای حق مردم و والدین قابل کسب دانست و اضافه کرد: همه باید با فعالیت های ارزنده، خدمات، ادای مسئولیتی که بر عهده دارند و کمک به فقرا رضایت خدا را جلب کنند.
پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران در راهپیمایی که مسئولین دولتی، فرمانده سپاه بیت المقدس و نماینده ولی فقیه در کردستان هم حضور داشتند، شرکت کرده و حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.