به گزارش خبرنگار ایرنا، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان روز چهارشنبه در جلسه تقدیر از علیرضا حشمتی و فرهاد کریمی 2 مامور پلیس راه گفت: ساعت 13 و 20 دقیقه 12 فروردین اطلاع دادند که یک پسربچه یک ساله دچار تب و لرز شده و اورژانس بدلیل برف سنگین نتوانسته برای انتقال او اقدام کند.
سرهنگ عباس مسعودی افزود: یکی از واحدهای گشت پلیس راه که در محور قرار داشت و نزدیکتر به محل بود بلافاصله در روستای آق بلاغ محل سکونت این کودک در شهرستان قروه حضور پیدا کرد.
وی اضافه کرد: شرایط محل به شکلی بود که در 200 متری روستا امکان ادامه مسیر توسط خودرو وجود نداشت ولی ماموران پلیس راه پیاده برای نجات این کودک به روستا رفتند.
جانشین فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: این اقدام ماموران پلیس راه جای تشکر دارد که احساس مسئولیت کرده و با انتقال کودک به مرکز درمانی جان او را از مرگ نجات دادند.
یکی از ماموران وظیفه شناسی که در این نشست مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: یکی از وظایف ما به عنوان مامور پلیس امداد رسانی است و در این زمینه با تمام توان عمل می کنیم.
علیرضا حشمتی یادآور شد: پس از اطلاع از اینکه یک کودک نیاز به کمک دارد بلافاصله به روستای مورد اشاره رفتیم و در فاصله ای مانده به روستا مجبور شدیم با پای پیاده به آنجا برویم که ارتفاع برف در مسیر تا زانوی ما هم می آمد.
طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و اجرای این طرح تا 16 فروردین امسال ادامه پیدا می کند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.