شکور صلواتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اعلام احتمال بروز سیل، اطلاع رسانی های لازم به نیروهای مناطق و نواحی شهرداری، باغداران ‌و کسانی که در بستر رودخانه و پایاب های سد در حوزه شهری قرار دارند انجام شده است.
وی افزود: در این راستا علاوه بر آماده باش نیروها، سه دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، هشت دستگاه کامیون کمپرسی و ماشین آلات موجود در حوزه عمران و بازآفرینی شهری در آماده باش کامل هستند.
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: همچنین به ساکنان مسیر رودخانه قشلاق تا گریزه نیز اطلاع داده شده که منازل خود و یا حداقل طبقات اول را تخلیه کرده و یا وسایل نقلیه خود را در این مسیر بردارند.
وی یادآور شد: دریچه هایی که در داخل شهر وجود دارد نیز پاکسازی شده و نیروهایی ثابت در مسیر این دریچه ها مستقر شده و بصورت مرتب آن را پاکسازی می کنند.
هواشناسی کردستان میزان بارش ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه پنجم و ششم در این استان را سنگین پیش بینی کرده و مدیریت بحران استان نیز در خصوص وقوع سیل و سیلابی شدن مسیل ها در بیشتر نقاط استان از جمله شهرستان های سنندج، کامیاران، مریوان، بانه و سروآباد هشدار داده است.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان، روز گذشته جلسه شورای مدیریت بحران در کامیاران، سروآباد و مریوان به عنوان کانون های خطر استان تشکیل شده و نیروهای امدادی این استان با توجه به تمهیدات اندیشه شده در چند روز گذشته آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه بحرانی را دارد.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.