هیوا لهونیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار دهم درصد مشترکان برق کردستان را بخش صنعت و 2،5 درصد را نیز بخش کشاورزی تشکیل می دهند.
وی 26 درصد مصرف برق استان را در بخش کشاورزی اعلام کرد و افزود: بخش های صنعت و روشنایی معابر به ترتیب 10 و 2 درصد برق مصرف می کنند ضمن اینکه 9 درصد مصرف نیز مربوط به بخش عمومی است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه از نظر شاخص های بهره برداری در کشور جزو استان های پیشرو هستیم، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 16 هزار انشعاب در استان واگذار شده که 12 هزار و 683 آن خانگی بود.
وی با بیان اینکه کمترین واگذاری انشعاب ها در سال جاری 62 فقره و مربوط به بخش صنعت بود، اضافه کرد: در طول سال جاری 420 دستگاه ترانس نیز در سطح استان نصب و راه اندازی شده است.
لهونیان گفت: احداث 95 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 90 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و اصلاح و بازسازی 37 کیلومتر شبکه از جمله اقدامات شرکت برق استان کردستان در سال 97 است.
شرکت توزیع نیروی برق کردستان به 637 هزار و 530 مشترک خدمات می دهد و 100 درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.