به گزارش خبرنگار ایرنا، عبید رستمی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی که در خصوص دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی های دولتی در سال 98 تشکیل شد، اظهار داشت: با اجرای شاخص های تعیین شده در این دستورالعمل می توانیم به سمت عدالت در توزیع آگهی های دولتی در رسانه ها حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: طبق این دستورالعمل هر سه ماه یکبار آگهی های توزیع شده در نشریات احصا می شود و در صورتی که اداراتی خود بطور مستقیم اقدام به ارسال آگهی به نشریات کرده باشند به استانداری معرفی می شوند تا برخوردهای لازم با آنها صورت گیرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: براساس این دستورالعمل نشریاتی که آگهی های دولتی را بطور مستقیم و بدون تخصیص شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه ها پذیرش و درج کنند تا سه ماه از دریافت آگهی محروم خواهند شد.
رستمی گفت: اگر تمام آگهی های دولتی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شود و نشریات بطور مستقیم دریافت نکنند قطعا این آگهی ها بطور مساوی در بین آنها توزیع ‌خواهد شد.
وی از فعالان عرصه رسانه خواست نظرات خود را در ارتباط با این‌دستورالعمل در اسرع وقت به این اداره کل اعلام کنند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: می خواهیم‌ اظهارات مان در ارتباط با این دستورالعمل برآیند نظرات و ‌پیشنهادات صاحب نظران و فعالان رسانه ای استان باشد لذا در این راستا اقدام به برگزاری این نشست کردیم.
در این جلسه فعالان رسانه ای استان خواستار حضور نماینده هایی از هفته نامه ها و روزنامه های استان در کارگروه توزیع آگهی های دولتی شدند و بر توجه و ‌اهمیت به اینکه روزنامه های ‌سراسری به چه میزان در استان آگهی های دولتی دریافت می کنند، تاکید کردند.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.