به گزارش خبرنگار ایرنا، سهیل فضل وزیری روز شنبه در جمع خبرنگار اظهار داشت: پس از تماس شهروندان با سامانه 125 بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه آتش نشانی بهاران برای یاری رساندن به سرنشینان خودرو به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای عملیاتی این سازمان توانستند راننده این خودرو سواری را از ماشین بیرون بکشند، ضمن اینکه این خودرو بجز راننده خودرو سرنشین دیگری نداشت.
رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: راننده این خودرو سواری توسط نیروهای اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال داده شد.
وی با اشاره به اینکه علت واژگونی این خودرو هم اکنون از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است اظهار داشت: هماهنگی لازم با جرثقیل صورت گرفته و تا دقایقی دیگر این خودرو در این معبر بارگیری شده و بلوار هم برای تردد شهروندان بازگشایی می شود.
هم اکنون هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی قرار دارد.
ایستگاه های آتش نشانی این شهرستان با 153 نفر نیرو، خدمات مختلف را به شهروندان ارائه می دهند و از بین آنها 130 نفر نیروی عملیاتی هستند.
سنندج با 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.