کامران خرم روز سه شنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت: در دنیای امروز هیچ ارگان و دستگاهی بدون کمک رسانه ها قادر به دستیابی به اهداف و برنامه های مورد نظر خود نیست.
وی افزود: مدیران اجرایی برای اینکه در انجام برنامه های خود به موفقیت برسند باید از قدرت رسانه ها به درستی استفاده کرده و از این ابزار در مسیر آگاهی بخشی جامعه غافل نباشند.
خرم جایگاه رسانه در جامعه را در سال های اخیر بسیار مهم دانست و افزود: مدیرانی که از ظرفیت و پتانسیل رسانه ها استفاده نمی کنند، متضرر خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با بیان اینکه نقش رسانه ها در فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب اساسی است، یادآور شد: بیشترین مصرف آب در این استان در بخش کشاورزی با حدود 88 درصد است و نیاز داریم در بخش صرفه جویی مصرف کار فرهنگی و اطلاع رسانی بیشتری انجام شود.
خرم اضافه کرد: در صورتی که فرهنگ استفاده صحیح از آب شرب در جامعه نهادینه شود، این فرهنگ تاثیر بسیار زیادی در صرفه جویی مصرف دیگر بخش ها از جمله کشاورزی هم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، دارای 10 شهرستان، 30 شهر، 29 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 روستای دارای سکنه است.
کردستان، کوهستانی بوده و اقلیم آن متأثر از توده‌های هوای گرم و مرطوب مدیترانه‌ای است که موجب بارندگی‌هایی در بهار و ریزش برف در زمستانها می شود.
از حوضه های آبریز اصلی استان کردستان می توان به خلیج فارس و دریای عمان، دریای خزر و دریاچه ارومیه و حوضه های آبریز فرعی نیز به سفیدرود شامل رودخانه های تلوار و قزل اوزن، مرزی غرب شامل رودخانه‌های سیروان و زاب کوچک، کرخه شامل رودخانه رازآور و دریاچه ارومیه شامل رودخانه های زرینه و سیمینه اشاره کرد.
تعداد دشت های استان 9 دشت بوده که 5 دشت آن در نیمه شرقی، 2 دشت در غرب و 2 دشت دیگر در جنوب استان واقع شده است، دشت های قروه ـ دهگلان و چهاردولی در شرق استان جزو دشت های ممنوعه محسوب می شود.
از مجموع 33 سد استان، 11 سد در حال بهره برداری،10 سد در دست اجرا و 12 مورد نیز مطالعاتی است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.