پیمان رشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، بهزیستی سروآباد اقدام به راه اندازی کمپین زمستانه تامین لباس گرم برای کودکان مناطق کم برخوردار و دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند کرده است.
وی افزود: این کمپین با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار برای خرید و تهیه لباس گرم زمستانی ویژه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و کودکان محروم مناطق کم برخوردار راه اندازی شده است.
رئیس بهزیستی سروآباد یادآور شد: هدف این کمپین تهیه لباس گرم برای دختران بدسرپرست، تامین وسایل‌ گرمایشی برای زنان‌ سرپرست‌ خانوار و معلولان، تهیه لباس ‌گرم برای کودکان بدسرپرست روستایی، تهیه لباس گرم برای کودکان نیازمند، تامین وسایل گرمایشی برای خانواده‌های ایتام و لباس گرم برای دانش‌ آموزان بی بضاعت است.
وی تاکید کرد: در شرایطی که جامعه هدف سازمان با مشکلات زیادی در زمستان به ویژه در خرید و تهیه وسایل گرمایشی مواجه هستند با همراهی مردم خیر و نیک اندیش می‌ توانیم گامی هر چند کوچک برای بهبود مشکل این قشر برداریم.
به گزارش ایرنا، کمپین زمستانه تامین لباس گرم برای دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند با آغاز اولین پویش لبخند مهربانی از چهارم دی در سراسر کشور آغاز و تمام مراکز بهزیستی در سراسر استان کردستان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای مشارکت در اجرای این طرح هستند، مردم می توانند تا 20 دی نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به این کمپین در مراکز بهزیستی اقدام کنند.
از جمعیت 50 هزار نفری سروآباد یک هزار و 326 نفر تحت پوشش بهزیستی هستند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.