کوهسار قاضی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نهاد حمایتی در راستای ایجاد اشتغالزایی و درآمد پایدار برای افراد زیر پوشش و نیازمندان جامعه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: این میزان تسهیلات پرداختی برای 93 طرح اشتغالزایی از محل اعتبارات بانکی به میزان 19 میلیارد ریال و از محل اعتبارات داخلی به میزان 470 میلیون ریال بوده است.
قاضی زاده به سایر آموزش های ارائه شده به مددجویان اشاره کرد و یادآور شد: آموزش های فنی و حرفه ای، مهارت آموزی، توسعه و پایدار سازی و آموزش های مقدماتی به تعداد 195 نفر از مددجویان ارائه شده است.
قاضی زاده تاکید کرد: از جمعیت 50 هزار نفری شهرستان سروآباد بیش از 10 هزار نفر در قالب چهار هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند یکی از رسالت های مهم کمیته امداد امام (ره) است، گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش و سایر افراد جویای کار تا پایان سال ادامه دارد.
مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد اضافه کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در راستای توانمند سازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش این نهاد و خارج کردن آنها از چرخه حمایت کمیته امداد صورت می گیرد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان، 73 روستا و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.